آسمان آبي

آسمان آبی است ، انعکاس نورش دریا را آبی کرده اقیانوس قلب من و تو ، گوش به فریاد پری دریایی داده است ... پهنای زمین ، امسال ، چه زیبا شکوفه باران شده است... گویی مردم را به خانه ای تازه دعوت کرده... ساکت و سردم ، چشمانم باز است و به تو می نگرم قلبم به صدای ساعت می ماند ، اما گردش خونم را در آن لمس می کنم... لبانم به لرزش در می آید ، باز خود نمی دانم چه چیز را می خواهند ادا کنند ؟؟؟ چشمانم را به آسمانت می دوزم ، ای خدا ، و با تو نجوا می کنم ... شکوهت را می جویم و از تو یاری می طلبم ... باز به او نگاه می کنم ، این بار صدایی شنیدم ، چقدر این صدا آشناست... صدایی که با او بزرگ شده ام ، ثانیه های قلبم تند تند می روند آری ، این صدای خودم بود ، که با لرزش لبانم و چشمانی که به تو دوخته بودم گفت : دوستت دارم مهربانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 11 قبل از ظهر | نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi |
  • مطالب جالب
  • موج سوار